FAQ

Wuzzi Alert

LEDS GO! BREDA


ZATERDAG 4 NOVEMBER 2023


Powered by BINK, 

De makers van Techniek

Na de zomer opent de inschrijving

VEELGESTELDE VRAGEN

Q.   Je inschrijving


  • Tot wanneer kan ik inschrijven?
    Bij voorkeur tot uiterlijk vrijdag 3 november voor 18.00 uur. Zo weet iedereen op de dag van het evenement dat je komt.
  • Kan ik nog van afstand wisselen?
    Ja, omdat we geen tijdregistratie bijhouden, is dat geen enkel probleem. Je kunt ter plekke nog bepalen hoeveel rondes je wilt lopen en hoeft dat niet aan ons door te geven.
  • Krijg ik mijn inschrijfgeld terug als ik toch niet kan meedoen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je draagt wel bij aan het goede doel. 
  • Mogen kinderen meelopen?
    Ja, iedereen is welkom bij deze gezellige fun-run. Houd er wel rekening mee dat de run in de avond plaatsvindt.


Q.   Je startnummer


  • Ik wil graag samen starten met iemand die een andere afstand loopt. Kan dat?
    Ja, dat kan. Je neemt gewoon plaats in hetzelfde startvak.
  • Krijg ik mijn startnummer thuisbezorgd?
    Nee, jouw startnummer ligt voor je klaar als je je komt melden bij de inschrijfbalie.
  • Ik kan mijn startnummer niet zelf afhalen. Wat nu?
    Op vertoon van jouw orderbevestiging kan iemand anders jouw nummer ophalen.


Q.   De locatie


  • Is er voldoende parkeerruimte beschikbaar?
    We zouden het fijn vinden als je op de fiets komt. Met de auto is uiteraard ook mogelijk en parkeren is mogelijk op het terrein van Golfpark De Haenen en de directe omgeving. Verkeersregelaars zullen u een plek wijzen.
  • Is parkeren gratis?
    Ja, parkeren gratis.
  • Wat is het adres voor mijn navigatie?
    Laan der Continenten 70
    4847 DG Teteringen
  • Hoe bereik ik de locatie met het openbaar vervoer?
    De dichtstbijzijnde bushalte is ongeveer 10 min lopen. Bekijk het voor jou meest ideale reisadvies via deze link.

Q.  De run


  • Wat is de starttijd?
    De warming-up is om 18.15 uur en om 18.30 uur is het officiële startsein.

  • Kan ik mijn spullen tijdens de run ergens achterlaten?
    Ja, we voorzien een plek waar je je spullen achterlaten. Houd er echter rekening mee dat er geen lockers of een bewaakte garderobe is. Laat waardevolle spullen dus zo veel mogelijk thuis - of neem deze mee tijdens de run.

  • Hoe kan ik de organisatie bereiken in geval van een calamiteit?
    Voor spoedeisende hulp bel je rechtstreeks 112.
    Voor niet-levensbedreigende situaties en minder dringende zaken bel je met:
    - BHV Marc Boidin: 06 12 24 87 67
    - Organisatie LEDSGO!  Rob Noorland: 06 34 95 43 51

  • Krijg ik na afloop een medaille?
    Ja, een hele mooie!

  • Kan ik achteraf mijn tijd opzoeken?
    Bij LEDS GO! is geen tijdregistratie. Het is puur voor de fun en beleving.

  • Hoe is de ondergrond van de verschillende onderdelen? Verhard of onverhard?
    We starten en eindigen op de baan van Golfpark De Haenen, maar lopen ook een deel door het bos. Je loopt zowel op verharde als onverharde paden. Let wel op: omdat het ook om bospaden gaat, kan je wortels en takken op de route tegenkomen.

  • Kan ik ook naar de afterparty als ik niet deelneem?
    Jazeker, het is zelfs heel gezellig! Neem vooral zoveel mogelijk vrienden en bekenden mee. De opbrengst van de drankjes gaat namelijk ook naar het goede doel.

  • Is de route per afstand verschillend?
    Nee, de ronde is 2,5 kilometer. Als je 5 km loopt, loop je deze ronde twee keer en voor de 10 km vier keer.

  • Krijg ik lampjes?
    Ja, je krijgt van ons een hoofdlampje, zodat je de paden goed ziet in het donker. Daarnaast krijg je een leuke gadget waarmee je jezelf ook kunt verlichten. Maar neem vooral zelf sfeerlampjes mee. Hoe meer lichtjes, hoe gezelliger!

  • Maken jullie tijdens de run foto’s?
    Ja, deze delen we na afloop via onze socialmediakanalen.
    Onze Facebook-pagina is: https://www.facebook.com/LEDSGOBreda/
    Onze Instagram pagina is: ledsgobreda
    Deel jij jouw foto’s met #ledsgo!breda

    Met jouw deelname ga je akkoord dat er foto’s worden gemaakt en deze voor publiciteitsdoeleinden worden gebruikt. Mocht je een foto heel graag verwijderd willen hebben, neem dan contact met ons op via info@ledrun.nl


Q.   Het goede doel


  • Wat is het goede doel?
    Dit jaar gaat de opbrengst naar Stichting Zomerkampen Breda. Zij organiseert betaalbare kampen voor alle kinderen uit de gemeente Breda en omgeving. Deze zomerkampen zijn extra toegankelijk voor kansarme kinderen en voor kinderen van ouders met lage inkomens. Door het enthousiaste team van vrijwilligers beleven tientallen kinderen op kamp een onvergetelijke vakantie vol avontuur en plezier. Bezoek voor meer informatie onze webpagina of de website van ZOKA.

  • Gaat mijn inschrijfgeld volledig naar het goede doel?
    Niet alles, maar wel zo veel mogelijk. Om een onvergetelijke ledrun te organiseren, maken we kosten, bijvoorbeeld voor verkeersregelaars, verlichting en gezellige muziek. Deze kosten houden we zo laag als mogelijk (zonder op de sfeer in te leveren). De gehele organisatie is vooraf en tijdens het event in handen van vrijwilligers, zodat er zo veel mogelijk geld overblijft voor het goede doel.

  • Is het elk jaar hetzelfde goede doel?
    Nee, elk jaar steunen we een ander doel.

Q.   Voor sponsoren


  • Ik wil het evenement graag sponsoren. Wat zijn de mogelijkheden?
    Neem contact met ons op via info@ledrunbreda.nl. We informeren je graag over de verschillende pakketten en mogelijkheden. Wil je alleen doneren? Dat vinden wij ook geweldig!

  • Is er een apart sponsorhome?
    Ja, voor sponsoren richten we een sponsorruimte in om voor, tijdens en na de run samen te komen en relaties te ontvangen.